Nastavitve piškotkov

T: + 386 (0)59 081 300 E: info@mixer.si

Skrivni vpliv vizualnega jezika

Predstavitev Mixer Akademije na blogu FlipFlipMeHeidi Kamen in glasba. Zelena in pločnik. Rumena in ljubezen. Vse to dobi smisel na izobraževalnicah Akademije Mixer – studia za grafično oblikovanje. Delavnice, ki ne teoretizirajo, temveč dajejo tisto, kar v resnici potrebujemo – prakso v resničnem svetu. Čeprav so namenjene ne-oblikovalcem (pravzaprav ljudem v marketingu), na njih neizmerno uživajo tudi šolani oblikovalci. Niste oblikovalec/-ka, a vendar se pri prezentaciji ukvarjate z obliko in barvo. Napačna in neustrezna uporaba grafičnih elementov znatno poslabša podajanje vsebine. Še veste kako je, ko ste zaljubljeni? Občutek je čudovit... Več →

Dizajn Citat – April Greiman

April Greiman. Grafična oblikovalka – ena izmed prvih, ki je zgodnjo računalniško tehnologijo prepoznala kot oblikovalsko orodje. Je začetnica t.i. “New Wave” stila, ki se je razvil v ZDA v 70-ih in 80-ih letih prejšnjega stoletja. “Dizajn mora zapeljevati, oblikovati in morda celo najpomembneje: prebuditi čustveni odziv.” Podlago za citat sem vzela z revije Wet Magazine, ki jo je Greimanova oblikovala v postemodernističnem slogu. Več o April na http://aprilgreiman.com/

Zakaj so lobanje popularne?

Lobanja – ena izmed najstarejših in najmočnejših simbolov človeštva, je v  zadnjem času začela prevladovati na modnih pistah, vidimo jo na nakitu in na dekorativnih, pa tudi praktičnih izdelkih. Zakaj lobanja in zakaj prav zdaj? In kaj v bistvu sploh pomeni? Lobanja kot simbol Lobanja v Evropi simbolizira smrt, umrljivost in spremembo. Skozi zgodovino so jo uporabljali zavojevalci, da bi sovražniku vnesli strah v kosti  - vse od rimljanov, vikingov, piratov in nacistov. V drugem stoletju 20.stoletja pa so jo posvojili motoristi (se spomnite ameriških Hell’s Angels-ov?) in metalci kot... Več →

Srček v logotipu

Za valentinovo se mi je zdela odlična priložnost, da povem nekaj o najbrž najbolj razvpitem  znaku, ki se ga je skozi dolga desetletja sposojalo in uporabljalo za vse, kar se lahko spomnite. Seveda je govor o “I LOVE NY”. Hitro sem pobrskala po spominu, če sem tudi jaz kdaj kot oblikovalka uporabila srček v logotipu ali znaku. Srček je simbol “na prvo žogo”, zato se ga poskušam ponavadi izogniti, ampak enkrat sem ga pa le uporabila. In sicer v znaku, ki ga vidite na desni strani – za društvo za... Več →

Rdeča barva: strast & ljubezen?

Rdeča barva je barva energije, strasti in akcije. Je topla barva, ki je povezana z večino naših fizičnih potreb in željo po preživetju. Je barva seksualnosti, ki lahko v nas vzbuja globoke in intimne strasti, tako kot je ljubezen in spolnost v pozitivnem pomenu. V negativnem pomenu pa maščevanje in jezo. Pozitivni pomeni rdeče: akcija, energija, hitrost, samozavest, stimulacija, navdušenost, strast, pogum, moč, spontanost, odločnost … Negativni pomeni rdeče: agresija, dominantnost, jeza, vzkipljiv temperament, brezobzirnost, netolerantnost, uporništvo,  trdovratnost, zamerljivost, nasilnost, grobost … Če je tvoja najljubša barva rdeča, potem si... Več →

Potrebuje vaš logo prenovo?

Ali boste prenovili logotip oziroma znak podjetja, je del poslovne odločitve in strategije. Vaši vzroki so lahko različni, najverjetneje pa se prenova zgodi takrat, ko sporočilna vrednost logotipa/znaka ne odslikava več ustrezne slike podjeta. Dostikrat pa je prenova povezana samo z minimalnimi grafičnimi korekcijami znaka, da se poveča čitljivost, enostvnost in s tem prepoznavnost. Spodaj so primeri logotipov/znakov, ki sem jih prenovila za različna podjetja, iz različnih vzrokov in iz različnih namenov. Društvo Tačke pomagačke Povsem jasno je bilo, da stari znak pri majhni velikosti ne deluje čitljivo, niti razpoznavno.... Več →

Smaragdna barva = Barva leta 2013

Podjetje Pantone je objavilo: barva leta 2013 je barva smaragda, ali natančneje barva številka 17-5641. To je barva, ki že narekuje smernice predvsem v modni in tekstilni industriji. Hitro sem pobrskala po spominu. Ja, nekaj dodatkov in nekaj kosov oblačil bi se našlo v moji omari, saj se ta barva odlično poda moji polti, lasem in očem. Toda nisem se spomnila, da bi kdaj imela v grafičnem oblikovanju priložnost za naročnika uporabiti to barvo. Hm … mogoče je res to barva, ki bolj paše na tekstil … Ta nenavadni, hladni... Več →

Oblikovalec je prevajalec v vidni jezik

Intervju z Mašo na Planetu Siol Maša Okršlar Popovič, umetniški vodja oblikovalskega studia Mixer, ki v svojem delu ne prepleta le oblikovalske, temveč tudi psihološko in trženjsko vednost, je vizualno opisala in predstavila že številna večja in manjša podjetja ter njihove blagovne znamke. Odnos z naročnikom opisuje kot dialoški proces. “Sama moram zelo dobro poznati izdelek, čeprav je jasno, da ga nikoli ne bom poznala tako dobro kot naročnik, zato z njim soustvarjam.” Vedno izdela več oblikovalskih osnutkov, saj “ne morem trditi, da le en jezik najbolje izraža določen produkt,... Več →

MTV logo – se ga še spomnite?

Zakaj je MTV Logotip tako poseben? MTV logotip je med celostnimi podobami res nekaj posebnega. Povzel je jezik televizije in pretresel ustaljena in zakoreninjena pravila o uporabi logotipov.  V zgodnjih 80-tih letih prejšnjega stoletja je televizija postala vseprisotna.  MTV logotip se je prilagodil naravi televizijskega medija in izkoristil hitrost ter gibanje slikovnih podob v svoj prid. Logotip so oblikovalci vseskozi animirali, razbijali na prafaktorje, dekorirali, lomili – vedno znova so ga prilagajali izhodiščem te glasbene televizije.  MTV logotip je dokazal, da so logotipi lahko prilagodljivi elementi grafične identitete in pomagal... Več →

Priročnik celostne podobe podjetja: Ali ga res potrebujem?

Dober logotip ali znak podjetja odslikava storitev in kvalitete podjetja (oz. blagovne znamke) in lahkoto, s katero se potencialni kupci  identificirajo z obliko tega znaka. Če kot lastnik verjamete v kvaliteto podjetja in njegovo vizualno podobo, boste znak najverjetneje avtorsko zaščitili – to pa ni vse. Vaše podjetje je prepoznavno ne samo po znaku, temveč tudi po ostalih različnih grafičnih elementih, ki se jih mnogokrat uporablja napačno .  »Priročnik celostne grafične podobe« vašega podjetja je pri tem nepogrešljiv, saj vam pomaga, da vse te elemente uporabljate na pravilen način pri... Več →

« Older Entries Newer Entries »