Hedonistično vino

Predstavitev Mixer oblikovalskega projekta na portalu  “Projekt 27

Na slovenskem trgu se je pojavila nova blagovna znamka vin, ki jo je v grafično podobo oblekel oblikovalski studio Mixer. Minimalistično oblikovanje odlično sovpada s sodobno zasnovo vina. Za razliko od ostalih vin na tržišču, ki so poimenovani različno glede na sestavo vina, ostaja vino Hedonia vedno v isti podobi in z enakim imenom. Različno sestavo vina se razloči le preko kodnega sistema, ki je jasno označen na vratu vsake steklenice.

Med seboj se grafično ločita le belo in rdeče vino. Različne sorte vina pa samo preko kodnega oziroma šifriranega sistema, ki ga lahko v vsakem trenutku razvozlate preko QR kode, ki je kot zastavica ovita okoli vratu steklenice. V Mixerju so se skupaj z naročnikom odločili za takšno podobo iz preprostega razloga: vina, ki po kvaliteti spadajo v višji srednji razred, želijo tako cenovno kot po izgledu približati mlajši generaciji. Vedno drugačne polnitve z odlično mešanico najboljših vinarjev je prava hedonistična avantura in raziskovanje bogatih okusov.

QR kodo je mlajša generacija že dodobra sprejela, minimalistično grafično oblikovanje pa zadovolji tudi tiste s prestižnejšimi zahtevami. V Mixerju so mislili tudi na naročnika in zniževanje stroškov.

Namesto običajnih potiskanih darilnih vrečk za vino ali kartonastih škatel, so si zamislili ovijanje v tanjši papir. Namesto da bi ga klasično potiskali, kot se običajno potiska ovojni papir, so ga opremili s klasično štampiljko, z izrekom Williama Sokolina. Tako ožigosan papir naročniku prihrani kar precej stroškov, obdarovanec pa v dar prejeme trendovsko zavito darilo.

Poleg belega in rdečega vina, bo na tržišče v kratkem prišla tudi linija višjega razreda posebnih  vin in penin, katera podoba bo grafično usklajena in odgovarjala zgodbi, ki jo nosi ime vina.

Oblikovanje rdeče penine Debussy odgovarja minimalistično zastavljenemu slogu, a hkrati poudarja ekskluzivnost in kvaliteto vsebine. Fotografije vin in penin pa so predstavljene na način, ki se ga lahko uporablja tudi kot oglas za najbolj prestižno blagovno znamko.

PS: In če vas je zamikala vinska izkušnja :) , lahko vino naročite na spletni strani Hedonie.

Fotografija: Maša Okršlar Popovič

3 comments

  • March 15, 2013 at 8:06 am // Odgovori

    Živjo Maša,

    vse pohvale za odlično fotografijo in post produkcijo.

    Bravo,

    lp Mare Kopač

    • March 15, 2013 at 8:19 am // Odgovori

      Najlepša hvala, Mare! Mi laska, sploh če ti tako rečeš :)
      Vendar odkrito povedano, ima post produkcija kar precej večji delež :) Steklenice so zafrknjene za slikat :D

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. Zahtevana polja so označena z *

*