Zakaj si Hello Kitty pušča brke

Ste opazili popularnost brkov? In ne samo na močnejšem spolu. Predvsem v grafiki, potiskih, izdelkih za dom … še celo Hello Kitty jih ima!

Če se poskušam spomniti znanih osebnosti z brki, mi v spomin najprej pridejo seveda Salvador Dali, potem Tom Selleck (oh, ja, “soooo eighties” – le kdo ni gledal nanizanke Magnum??) in seveda Hercule Poirot, ki ga je upodobil odlični igralec David Suchet. Slovenci pa imamo seveda sodobnega mladega Filipa Flisarja.

In če vam ni do tega, da bi si pustili rasti brke, jih zlahka simulirate – idealno za kakšen party.

Brki so se razrasli tudi po izdelkih za dom, majicah in ostalih modnih dodatkih, vidimo jih tudi na salonarjih in prstanih. So skoraj tako močno prisotni kot grafični potiski lobanj.

Tudi otrokom starši niso prizanesli. In Hello Kitty se mi je pač zdela višek. Ali to pomeni, da se nam puncam ne bo treba več depilirati? :)

Logičen razrast brkov je tako tudi v ilustracijah …

Brki različnih oblik izražajo različne osebnosti.

Najbolj simpatični in seveda popularni pa so seveda citati. V socialnih medijih je bil najbolj razširjen “I (mustache) you a question”, kot besedna igra v angleščini, saj je zvok besede “mustache” podoben ko zvok besedic “must ask”.

Domneva se, da je popularnost brkov narasla predvsem zaradi gibanja “Movember“. Movember je skovanka besede “mo” (ki je okrajšava za brke v angleščini) in meseca novembra. November je namreč mesec, ko si moški množično puščajo brke. Idejo za popularizacijo brkov sta dobila dva mlada avstralca že leta 2003. Ko sta idejo povezala z ozaveščenjem raka na prostati, pa je zadeva postala globalna.

Objave brkov po socialnih medijih so bile najbolj popularne lansko in predlansko leto – kar popularost odlično prikazuje tudi spodnji graf: samo v letu 2011 je 21 držav zbralo kar 120 mio dolarjev za moške zdravstvene težave!

Brki sicer tako niso najbolj vroča novica  – pa še april je! Zakaj jih torej objavljam?

Preprosto zato, ker pri nas še vedno veliko ljudi ne ve, od kje prihaja trend simpatičnih brkov, ki se pojavljajo tudi v grafičnem oblikovanju. Predvsem pa zato, ker je čas za ozaveščanje težav VEDNO primeren, četudi je to april.

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. Zahtevana polja so označena z *

*