
Strategija blagovne znamke
Želite biti vodilni v svoji panogi? In še izboljšati prihodke?
Potem je potrebno imeti močno in prepoznavno blagovno znamko.
Vsaka močna blagovna znamka pa temelji na pravilno zasnovani strategiji. Je kot zvezda severnica, ki vas vodi do želenega cilja.
Strategija BZ, ki jo izvajamo v Mixerju, je možna v 4 paketih – od enostavnejše do kompleksnejše in vseobsegajoče, glede na velikost in potrebe podjetja.
Vsi paketi so v obliki individualne in podjetju prilagojene seje in delavnice z vodstvenim kadrom, na podlagi katere se začrta strateški plan blagovne znamke in izvede vsa navodila za učinkovito in usklajeno izpeljavo načrta BZ.
Pridobljeni rezultati so jasni in konkretni.
Možnost vodenja procesa offline in online.

Diagnostika blagovne znamke
Ne glede ali imate narejeno strategijo BZ ali ne, vedno je potrebno spremljati delovanje in učinke vaših prizadevanj. Če je vaš tim sestavljen iz več različnih oseb, ki skrbijo za podobo, tekstopisje in marketinške aktivnosti, se zna zgoditi, da sporočila delujejo neusklajeno in tako ne dosežejo optimalnega psihološkega učinka na vašo idealno stranko.
Z diagnostiko BZ boste pridobili:
Objektivno analizo vašega obstoječega delovanja in prisotnosti BZ na trgu
Ugotovitev pomanjklivosti
Rešitve in predlogi za izboljšanje poslovnih rezultatov
Jasen načrt delovanja za 3 mesece

Skrbništvo blagovne znamke
Situacija v svetu se spreminja, s tem tudi nakupne navade. Milenijci in generacija Z pa se ne zavzemajo za iste vrednote kot njihovi starši. Vse to vam lahko povzroča preglavice in niste prepričani, kateri nadaljni koraki so za vašo blagovno znamko optimalni.
Zato je skrbništvo BZ idealno za manjša podjetja, da lažje dobijo jasnost v delovanju, se hitro in usklajeno odzovejo na razmere ter lažje vzdržujejo BZ
V vlogi svetovalca bedimo nad blagovno znamko in v tedenskih ali mesečnih (po dogovoru) posvetih korigiramo obstoječe rešitve, podajamo nove in nudimo podporo.

Mentoriranje in izobraževanje
Kljub timu, ki ga imate v podjetju, je težko spremljati vse novosti ali vedeti, kateri vsi koraki so potrebni, da bi bil uspeh blagovne znamke še večji. Včasih smo si enostavno preblizu, da bi imeli jasnost in ločili želje od realnosti.
V znanju je moč, zato lahko izbirate med opcijama:
Mentoriranje/svetovanje 1 na 1 (online ali offline)
Individualno izobraževanje o BZ za podjetja

Strategija znamke delodajalca
Ali tisto, kar obljubljate svojim zaposlenim tudi res izpolnjujete? Se zavedate, kako pomembno je imeti dober kader?
Vse več podjetij se zaveda, da je uspeh odvisen od zaposlenih. Dober kader pa ni lahko dobiti, saj so milenijci pri svojih vrednotah neizprosni. Nuditi dobro plačo in bonitete še zdaleč ni dovolj. Če ne želite, da vam talentirane ljudi prevzamejo vaši konkurenti, potem je nujno imeti odličen ugled tudi med zaposlenimi.
Strategija znamke delodajalca vam pomaga do dviga in vzdrževanja ugleda vašega podjetja:
Individualna in podjetju prilagojena seja in delavnica z vodstvenim kadrom, na podlagi katere se začrta strateški plan za pridobitev in ohranitev talentiranih kadrov
DFY (storitve ”Done For You”)
Ko je strategija blagovne znamke zastavljena, boste potrebovali njeno vidno prisotnost na trgu. Usklajena grafična podoba in tekstopisje sta nujni del blagovne znamke. V kolikor menite, da vaše podjetja ali vaš tim potrebuje pri tem pomoč, so vam na voljo naše bogate izkušnje (več kot 25 let) in preko 725 projektov!
Na razpolago so vam sledeče DFY storitve:
GRAFIČNO OBLIKOVANJE na podlagi strategije BZ
TEKSTOPISJE na podlagi strategije BZ
Ker slika pove več kot besede, si oglejte do sedaj narejene projekte.