Projekt je obsegal: strategija znamčenja + oblikovanje logotipa in celostne podobe + oblikovanje spletnega mesta + oblikovanje poslovnih tiskovin in brošur + sistem označevanja v prostoru + sejemski prostor + oglaševalske tiskovine + darilni program
Tako kot mora biti
Podjetje T2 se je s svojim prihodom na tržišče želelo postaviti ob bok takrat največjemu ponudniku telekomunikacijskih storitev – Telekomu Slovenije. Za prihod na slovensko tržišče se je odločilo za strategijo nizkih cen in ponudbo visoke tehnologije – optičnega omrežja, ki je bila v takratnem času (2004) še novost. Tako je podjetje T2 kot eden ključnih operaterjev soustvarjal in s svojimi tehnološkimi rešitvami kreiral razvoj slovenskega telekomunikacijskega trga.
IZZIV
Oblikovati prepoznavno in zapomljivo celostno podobo z izredno močnim logotipom, ki pozicionira podjetje T2 kot vodilnega v svoji stroki in hkrati nagovarja potencialne uporabnike na jasen, preprost in prijazen način.
REŠITEV
Za izhodišče znaka smo uporabili okroglo obliko, ki kot laserski žarek deluje fokusirano ter tako pritegne in obdrži pozornost. Okrogla oblika hkrati ponazarja tudi optična vlakna, oblika prekrivajočih dveh krogov pa nezavedno spominja na številko dve in seveda na daljnogled – kot simbol pogleda in napovedovanja tehnološke prihodnosti. Okrogla oblika deluje prijazno, čistost in enostavnost znaka pa sporočata, da ni potrebno, da je tehnologija zakomplicirana, sploh če imate pravega ponudnika.
ZANIMIVOST
Največje veselje (poleg zadovoljne stranke, seveda) je videti, ko se ideja realizira ter oživi v prostoru in času. Prav posebno zadovoljstvo pa je videti, ko hodiš po cesti in na vsakih nekaj metrov ugledaš v kovinski pokrov jaška ulit znak, ki si ga oblikoval…