Ali zunanji izgled res definira kdo ste?
Da, zunanji izgled vas definitivno definira! Vprašanje je samo, če vas definira tako, kot si želite. Vaš cilj je vedno močna in enovita podoba o tem, kdo ste in kaj predstavljate. Gre za ustvarjanje pozitivnega in nepozabnega vtisa v mislih drugih, ne glede na to, ali so to stranke, sodelavci ali promo partnerji.
Prvi vtis je izkušnja
Ljudje smo v večini primerov vizualni. In vse, kar vidimo na določeni osebi, igra pomembno vlogo. Vaš videz vpliva na to, kako drugi dojemajo vašo strokovnost, usposobljenost in celo vašo osebnost. Osebni brand pa ni samo izgled in zunanja podoba - je to, kako se ljudje počutijo in kar izkusijo ob vas.
Kako želite, da bi se ljudje ob vas počutili, mislili in čutili?
Običajno stranke pri kreiranju osebnega branda najprej pomislijo na logotip, barve, pisavo - sam vizualni izgled. Vendar pozabljajo, da se prvi vtis prične pri vas samih, vaših osebnostnih lastnostih, vrednotah, osebnem poslanstvu in energiji, ki jo oddajate. In vizualni del je samo preslikava vašega jedra, kdo zares ste.
Investicija v celostno podobo je lahko zgrešena
Če ste šele na začetku vaše poslovne poti, ni potrebno investirati veliko v vašo podobo. Dokler vam ni povsem jasno, kdo ste, za kaj se zavzemate, in dokler nimate jasne definicije katere so vaše storitve in komu so namenjene, je vsako kreiranje podobe samo začasno. Zato velika investicija ni smiselna, saj boste morali vizualno podobo ob prvi priliki, ko boste zrasli, spet prenoviti. Upoštevajte, da boste - kot osebni brand - rastli lahko hitreje kot podjetja. Vizualna podoba pa vas mora odslikavati. Zato z večjo investicijo v npr. spletno mesto, raje počakajte, dokler nimate popolnoma jasne slike o temu kdo ste, kako se želite izraziti in kaj želite.
Super lepa celostna podoba ne bo popravila slabega prvega vtisa
Če imate super lepo, sodobno celostno podobo, hkrati pa je vaš nastop, vaša pojavnost, energija in stil pisanja vsebin neprimerno izražen, vam to ne bo pomagalo. Gre za izkušnje, ki jih vaše stranke ali občinstvo dobijo v živo, v vaši online prisotnosti, preko telefona, maila in online interakcij na socialnih omrežjih. Lepa in estetska podoba ne more prekrititi slabe izkušnje, ki jo imajo z vami.
••• Oglejte si VIDEO
Vizualna podoba pri osebnem brandu
Vizualna podoba pri osebnem brandu se nanaša na vaš celoten izgled, vašo držo, gestikulacije, modni stil, obleke, vaše fotografije, barve na spletni strani, logotip, na vse, kar je vidnega. Da, tudi na vašo torbico, če želite. Vse, kar vidimo na neki osebi, ima sporočilno vrednost. Sporoča nam, kdo je, za kaj se zavzema in kakšne vrednote ima.
Kako določiti vizualno podobo
Biti proaktiven pri upravljanju svojega osebnega branda se začne z razmišljanjem o tem, kako želite, da bi se ljudje ob vas počutili, mislili in čutili. In šele nato načrtno gradite podobo z izborom pravih vizualnih elementov. Le tako boste lahko zagotovili podobo, ki si jo želite ustvariti.
••• Poslušajte AVDIO
Prvi vtis naj bo trajen vtis
Pozitiven, skladen in trajen vtis bo samo takrat, ko bo vaš zunanji izgled odsev vaš samih. In bolj kot lahko natančno definirate kdo ste, lažje lahko zgradite vašo edinstveno vizualno podobo, ki bo postala prepoznavna na tržišču.
Zato naj prvi vtis postane tudi trajen vtis, ki vam bo prinašal nove stranke ter stranke, ki vas bodo priporočale in ostajale še dolgo z vami.
90 % informacij, ki pride v možgane, so vizualne!
Jasno je, da je takšno neverbalno komuniciranje zelo abstraktno in težko oprijemljivo. Večina podjetnic ima sicer odlično pasivno zaznavanje teh psiholoških vidikov in 'branje energij oseb'. Zelo malo pa je takšnih, ki bi znale aktivno in zavestno upravljati s pravilno vizualno pojavnostjo. Zato iskreno svetujem, da ko pride čas za (pre)oblikovanje vaše podobe, da za tovrstno delo najamete izkušenega oblikovalca, ki ima ne samo dovolj oblikovalskega znanja, temveč tudi izkušnje na področju podjetništva. Tako boste bolje in hitreje razumljeni ter podprti na vaši poti osebnega branda.
Akcijski koraki
Če bi želeli odkriti, kaj vaša vizualna podoba pove o vas in katere grafične elemente uporabiti za svojo podobo, potem rešite kviz Modni Arhetip, kjer dobite personaliziran 'plonk listek' v obliki PDF-ja.
••• Omenjene povezave
Kviz Modni Arhetip https://mixer.si/kviz-modni-arhetip/
Strateški posvet https://mixer.si/strateski-posvet/
