Dobrodošli na Skrivnem Blogcastu: BRAND, KI PRODAJA
ROI osebnega branda

Vse članke želim gledati v 🎥 VIDEO obliki: 

Vse članke želim poslušati v 🎙️ AVDIO obliki:

Vse članke želim brati, poslušati in gledati:

Vaš Kraljevski ROI

ROI: Kakšno je vračilo na investicijo v vaš osebni brand? Kako hitro se vam lahko povrne , podvoji ali celo podeseteri vaša investicija, ko si gradite osebni brand? Kakšne ROI-je poznamo? In kako izmerimo močan brand?

Povračilo naložbe v vaš osebni brand

Osebni brand je v zadnjih letih (še posebej  in sploh! po Covidu) postal vse bolj pomemben in to upravičeno. Najprej pa je pomembno razumeti, da osebni brand ni vaš logo, vaš videz, vaše spletno mesto ali objave na družabnih medijih. Gre za ustvarjanje ugleda in uveljavljanje sebe kot avtoritete na svojem področju.

Kar se seveda ne zgodi čez noč. Zato se postavi vprašanje »koliko me bo to stalo«?

Oziroma ... kolikšno je povračilo vaše investicije v osebni brand? A ker pri investiciji za osebni brand ne gre toliko za denar, kot pa za čas, zagnanost, potrpežljivost in fokus, se večini podjetnic (in podjetnikov) ne ljubi vlagati energije v osebni brand. Mnogi se tudi ne ukvarjajo z osebnim brandom, ker ni hitrega in oprijemljivega  rezultata – ker enostavno ne znajo izračunati kakšen je njihov povrnjen vložek. Pa tudi zato, ker se ne zavedajo pomembnosti osebnega branda.

Zato vedno pravim, da je gradnja močnega in prepoznavnega osebnega branda vaše najboljše poslovno zavarovanje – ker če boste kadarkoli menjali službo ali poklic ali storitve, vaš posel - vas bo osebni brand vedno spremljal.

Sama delim povračilo investicije na dva tipa.

Šprinterski in Maratonski ROI

Grajenje osebnega branda (tako kot gradnja posla), je vedno tek na dolge proge, le da tu bolj 'plačujemo' s svojo energijo in predanostjo, kot pa z denarjem. Tečemo maraton, a z občasnimi šprinti.

Pri spremljanju investicije v osebni brand (tako svojega kot pri strankah) vedno spremljam dva tipa ROI-a. Šprinterski in maratonski ROI.

Šprinterski ROI

Šprinterski ROI razume čisto vsaka oseba, še posebej tista v marketingu. Zdaj, ko je vse online in digitalno, se lahko izmeri skoraj čisto vse. Šprinterski ROI je lahko katerikoli rezultat: število sledilcev na družabnih omrežjih, všečki, konverzije, kliki, obiski na spleti strani, število pridobljenih email naslovov, pojavljanje v medijih ...  

Ampak tukaj se skriva past -  naj vas ne zaslepi nečimrna metrika všečkov, objav, dosegov ... to je vse samo ena kratka etapa v nizu maratona. Osebni brand se ne gradi na promociji, temveč na magnetičnosti, privlaku. In to bi moral biti vaš cilj. Denar, ki ga dobite, je potem samo logična posledica osebnega branda.

Maratonski ROI

Maratonski ROI pove veliko več od šprinterskega in je tisti, s katerim lahko izmerite svoj osebni brand. Čeprav investiranje vašega časa in energije traja dlje časa, pa ima trajne dobrobiti, ki presegajo efekt še tako dobrih šprinterskih povračil. In četudi ne obstaja konkretna formula za izmero uspešnega osebnega branda, to še ne pomeni, da ni možna meritev.

🎥 ••• Oglejte si VIDEO

Kdaj imate močan in uspešen osebni brand?

Zagotovilo, da se je vaš osebni brand 'izplačal' in da se je investicija vanj (in v vas!) obrestovala, boste prepoznali po sledečih, ekstra fantastičnih spremembah v vašem življenju:

  • postanete magnet (več sanjskih promo partnerjev vas pokliče sami od sebe in najame za predavanje, stranke vas same najdejo in njihovo šetvilo se povečuje, pa tudi bolj kvalitetne, stranke dobivate)
  • postavljate premijske cene (10.000 € in več – nič več odvisnosti, da morate dobiti množico plačil po 10 ali 20 €)
  • zaradi tega avtomatično ustvarjate višje prihodke (živjo 250K+ € - ja, tudi mesečno, odvisno od vaše strategije)
  • zaradi tega imate več prostega časa in energije ter manj stresa (končno Maldivi brez laptopa!)
  • ste zaljubljeni v svojo online in offline podobo (všeč vam je, kako izgledate in kako se počutite). Ta meritev mi je najljubša – da ko se pogledate, vidite uspešno sebe, si zaupate in veste, da ste sposobni osvojiti karkoli se odločite.
  • ste v flowu – v zoni, bi rekli športniki (v stanju, ko ste zliti s svojim delom, v stiku z vesoljem, ste pretočni in ste kanal za vse ideje, in dosegate neverjetne stvari, ki bi jih večina potrebovala leta, vi pa jih naredite v nekaj tednih)
  • v posel vnašate kreativo in veselje (in si rečete Hvala Bogu, da je ponedeljek!) in ne slavite več petkov, ker vam nič ni več težko
  • ste popolnoma brez konkurence (zato, ker se stranke se avtomatično najprej obrnejo na vas – ste prvi v njihovih mislih)
  • z lahkoto privabljate popolne stranke (ki se nikoli ne cenkajo in so hvaležne za delo z vami)

in nenazadnje:

  • pozitivno vplivate na življenja ljudi (dobite kup vrhunskih testimonialov) ... kar je še posebna nagrada in čast – ki samo ponovi ta krog večjih strank in s tem večjih prihodkov
🎙️ ••• Poslušajte AVDIO

Napačno vprašanje

In zdaj, v razmislek ... Ko premišljujete o sebi in se sprašujete glede investicije v vaš osebni brand, je veliko bolje, da se NE vprašate KOLIKO 'me bo to stalo', ali KOLIKŠNO bo to povračilo, temveč KAKŠNO je to povračilo!

Poleg vsega obilja, ki ga manifestirate, pa dobite še dodaten BONUS! Bonus, da si kreirate lastno usodo. Da karma nima več vpliva na vas! Da niste lastnica samo svojega podjetja, ampka tudi svoje lastne usode. Ko si gradite osebni brand, svojo prihodnost upravljate sami. Vaša prihodnost ni več odvisna od šefa, podjetja ali svetovne gospodarske situacije. Vaš osebni brand je vaše poslovno zavarovanje! Je vaša najboljša investicija – vase!

Akcijski koraki

Vsak ima osebni brand, pa če se tega zaveda ali ne. Vprašanje je samo, kako strateško ga gradi!

Zato imate - 'hočeš-nočeš' - osebni brand tudi vi! In ker nihče ni popoln, vas vabim na podjetniški kviz, ki vam bo razkril, katero od 6 napak v svojem poslu in osebnem brandu delate. Z rezultatom pa prejmete tudi darilni, personalizirani video trening za boljše razumevanje napake in nasvete za izboljšavo. 


⭐ ••• Omenjene povezave

Kviz Brand Napaka https://mixer.si/kviz-napaka/

Strateški posvet https://mixer.si/strateski-posvet/


Pomembno je, da veste tudi:

O AVTORICI

Mag. Maša O. Popović aka Maša Mixer je brand strateginja in grafična oblikovalka. Ob sebi jo želite imeti, ko potrebujete močan in profitabilen brand in vizualno podobo, s katero boste izstopali in postali prepoznavni. Vse z namenom, da izstrelite vaš posel na višji nivo. Stranke jo opisujejo kot izjemno, srčno in polno znanja, ki ga nesebično predaja. Dela po preverjeni metodi 6 SPIRALNIH KLJUČEV™, s katero podjetnice osupnejo konkurenco, si povečajo prepoznavnost, okrepijo avtoriteto in svoje online prihodke za 6x! 

Naslednji korak: Strateški posvet

Če želite izstopiti iz povprečja, si dvigniti prepoznavnost, dobiti več strank in s tem posledično več prihodkov, vas vabim na darilni strateški posvet, kjer bova ugotovila, katerih 6 korakov morate narediti, da si ustvarite Brand, ki prodaja 24/7