Želite biti vodilni v svoji panogi? In še izboljšati prihodke?
Potem je potrebno imeti močno in prepoznavno blagovno znamko.
Vsaka močna blagovna znamka pa temelji na pravilno zasnovani strategiji. Je kot zvezda severnica, ki vas vodi do želenega cilja.
Strategija BZ, ki jo izvajamo v Mixerju, je možna v 4 paketih – od enostavnejše do kompleksnejše in vseobsegajoče, glede na velikost in potrebe podjetja.
Vsi paketi so v obliki individualne in podjetju prilagojene seje in delavnice z vodstvenim kadrom, na podlagi katere se začrta strateški plan blagovne znamke in izvede vsa navodila za učinkovito in usklajeno izpeljavo načrta BZ.
Pridobljeni rezultati so jasni in konkretni.
Možnost vodenja procesa offline in online.
Izbirate lahko med 4 paketi:
Osnovni paket A
kjer se:
- cilje podjetja uskladi z BZ
- določi edinstvenost BZ
- določi njene lastnosti
- določi in uskladi s profili idealne stranke
Rezultat:
strateški zapiski in začrtana pot BZ, ki služijo kot osnovna in bistvena
smernica pri nastopu na trgu
poenotenost delovanja zaposlenih in zunanjih izvajalcev
jasnost za delovanje in naslednji koraki v razvoju BZ
3-mesečni akcijski plan za izboljšanje poslovnih rezultatov
Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!
Paket B
Celotna vsebina paketa A in še:
- določitev psihološkega arhetipa BZ in profilov strank in način uporabe
- določitev besedne komunikacije
- določitev neverbalne komunikacije
- določitev nakupne poti stranke
- kreativne rešitve vsebine za namene pojavljanja na trgu (content marketing)
Rezultat:
Poleg strateških zapiskov paketa A še:
konkretna navodila in smernice pri pisanju besedil in oblikovanja
Inspiracijska slika BZ za kreativne procese
jasnost za delovanje in pridobivanje stranke na vsakem koraku njene
…………nakupne poti
izpopolnjen 3-mesečni akcijski plan za izboljšanje poslovnih rezultatov
Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!
Paket C
Celotna vsebina paketa A, B in še:
- določitev vizualne prepoznavnosti BZ
- natančna navodila za uporabo vizualij v vseh medijih
ALI:
- Določitev prepoznavne zgodbe BZ
- natančna navodila za tekstopisje v vseh medijih
- tekstopisje za vse faze uporabniške poti
Rezultat:
Poleg strateških zapiskov paketa A in B še:
smernice in prednastavljeni ter grafično oblikovani materiali za
objave v medijih
ALI:
smernice in spisana besedila za objave v medijih
Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!
Paket D
Celotna vsebina paketa A, B in obe možnosti iz paketa C, torej:
- določitev vizualne prepoznavnosti BZ
- natančna navodila za uporabo vizualij v vseh medijih
IN
- Določitev prepoznavne zgodbe BZ
- natančna navodila za tekstopisje v vseh medijih
- tekstopisje za vse faze uporabniške poti
Rezultat:
Poleg strateških zapiskov paketa A, B in obe možnosti iz paketa C ter:
kompleten kodeks blagovne znamke, kot končen rezultat strategije,
ki vsebuje vsa pravila za zaposlene kot tudi za VSE zunanje izvajalce
Z njim lahko BZ samozavestno, koherentno in sistematično nastopa na trgu in na vsakem koraku sporoča svojo edinstvenost in prepriča stranko v zaupanje na vsakem koraku njene nakupne poti, in s tem tudi v njeno odločitev za nakup
Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!