M

At sit eleifend efficiendi, utroque forensibus vel eu. Eros mandamus ad nam. Ad natum virtute pro, dicit scripserit nec cu et qui dicat.

Follow me:
Tw        Be        Fb        Pin

Strategija blagovne znamke

strategija blagovne znamke mixer

Želite biti vodilni v svoji panogi? In še izboljšati prihodke?
Potem je potrebno imeti močno in prepoznavno blagovno znamko.

Vsaka močna blagovna znamka pa temelji na pravilno zasnovani strategiji. Je kot zvezda severnica, ki vas vodi do želenega cilja.

Strategija BZ, ki jo izvajamo v Mixerju, je možna v 4 paketih – od enostavnejše do kompleksnejše in vseobsegajoče, glede na velikost in potrebe podjetja.

Vsi paketi so v obliki individualne in podjetju prilagojene seje in delavnice z vodstvenim kadrom, na podlagi katere se začrta strateški plan blagovne znamke in izvede vsa navodila za učinkovito in usklajeno izpeljavo načrta BZ.

Pridobljeni rezultati so jasni in konkretni.

Možnost vodenja procesa offline in online.

Izbirate lahko med 4 paketi:

strategija blagovne znamke mixer

Osnovni paket A

kjer se:

  • cilje podjetja uskladi z BZ
  • določi edinstvenost BZ
  • določi njene lastnosti
  • določi in uskladi s profili idealne stranke

Rezultat:

mixer.sistrateški zapiski in začrtana pot BZ, ki služijo kot osnovna in bistvena
smernica pri nastopu na trgu

mixer.sipoenotenost delovanja zaposlenih in zunanjih izvajalcev

mixer.sijasnost za delovanje in naslednji koraki v razvoju BZ

mixer.si3-mesečni akcijski plan za izboljšanje poslovnih rezultatov

 

Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!

strategija blagovne znamke mixer

Paket B

Celotna vsebina paketa A in še:

  • določitev psihološkega arhetipa BZ in profilov strank in način uporabe
  • določitev besedne komunikacije
  • določitev neverbalne komunikacije
  • določitev nakupne poti stranke
  • kreativne rešitve vsebine za namene pojavljanja na trgu (content marketing)

Rezultat:

Poleg strateških zapiskov paketa A še:

mixer.sikonkretna navodila in smernice pri pisanju besedil in oblikovanja

mixer.siInspiracijska slika BZ za kreativne procese

mixer.sijasnost za delovanje in pridobivanje stranke na vsakem koraku njene

…………nakupne poti

mixer.siizpopolnjen 3-mesečni akcijski plan za izboljšanje poslovnih rezultatov

 

Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!

strategija blagovne znamke mixer

Paket C

Celotna vsebina paketa A, B in še:

  • določitev vizualne prepoznavnosti BZ
  • natančna navodila za uporabo vizualij v vseh medijih

ALI:

  • Določitev prepoznavne zgodbe BZ
  • natančna navodila za tekstopisje v vseh medijih
  • tekstopisje za vse faze uporabniške poti

Rezultat:

Poleg strateških zapiskov paketa A in B še:

mixer.sismernice in prednastavljeni ter grafično oblikovani materiali za
objave v medijih

ALI:

mixer.sismernice in spisana besedila za objave v medijih

 

Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!

strategija blagovne znamke mixer

Paket D

Celotna vsebina paketa A, B in obe možnosti iz paketa C, torej:

  • določitev vizualne prepoznavnosti BZ
  • natančna navodila za uporabo vizualij v vseh medijih

IN

  • Določitev prepoznavne zgodbe BZ
  • natančna navodila za tekstopisje v vseh medijih
  • tekstopisje za vse faze uporabniške poti

Rezultat:

Poleg strateških zapiskov paketa A, B in obe možnosti iz paketa C ter:

mixer.sikompleten kodeks blagovne znamke, kot končen rezultat strategije,
ki vsebuje vsa pravila za zaposlene kot tudi za VSE zunanje izvajalce

Z njim lahko BZ samozavestno, koherentno in sistematično nastopa na trgu in na vsakem koraku sporoča svojo edinstvenost in prepriča stranko v zaupanje na vsakem koraku njene nakupne poti, in s tem tudi v njeno odločitev za nakup

 

Imate vprašanje? Prijavite se na BREZPLAČNI posvet!

Prijavite se na brezplačen
strateški posvet z mano