Projekt je obsegal: strategija blagovne znamke + oblikovanje logotipa in celostne podobe + tipografije + spletnega mesta + zasnova katalogov in brošur + sistem označevanja darilne embalaže
Unikatno oblikovanje gline
Lastnik podjetja in kreativni ustvarjalec glinenih izdelkov je želel imeti novo grafično podobo, ki bo bolj usklajena in zapomljiva, saj je bila njegova poslovna rast izredno hitra. Njegovi unikatni izdelki iz gline so morali postati prepoznavni tudi po znaku, ki bi bil narejen profesionalno, saj je bil izredno aktiven tako v maloprodaji kot veleprodaji.
IZZIV
Preoblikovati obstoječi logotip oz. napis ”AB Design” v znak, ki se bo dobro obnesel tako za poslovno rabo kot za označevanje izdelkov iz gline. Znak bi moral biti oblikovan na način, da bo ustrezal glini in načinu izdelave glinenih izdelkov.
REŠITEV
Znak je oblikovan kot monogram: temelji na črkah imena in priimka lastnika podjetja A in B (Andrej Brezec). Uporabljeni so 3 likovni elementi: spirala, krog in kvadrat. Kvadrat je simbol zemlje (glina), sveta in reda. Krog je tradicionalni simbol večnosti in nebes – neba. Skupaj tako tvorita popolnost. Takšni naj bi bili tudi “AB izdelki”. Spirala je prasimbol, ki predstavlja kozmične sile v naravi in simbolizira napredek in kreativnost. Močno izražen kvadrat, znotraj katerega sta spirala in krog kot monogram AB, nakazuje na prizemljenost kreativnega ustvarjanja. S tem pa simbolno trdnost in poslovnost podjetja “AB DESIGN”.
ZANIMIVOST
Predno smo uradno potrdili novo oblikovani znak, smo izvedli bioenergetske meritve s pomočjo priznanega radiestezista Franceta Šturma. Nameril je, da znak, ki sem ga oblikovala, žarči zdravilne energije v radiju 3,5 m.