Projekt: Darja Hvala

projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
projekt darja hvala
Nazaj na glavno stran portfolia

Naročnik: Darja Hvala, v sklopu DWY tečaja Podoba ki prodaja

Projekt je obsegal: brand strategija + določitev modnega arhetipa + oblikovanje logotipa in celostne podobe + AI Fotošuting + zasnova za dva različna medija + sprememba messaginga + določitev brand jezika

Nihče si ne izbere izgorelosti

Darja Hvala je dolgoletna HR strokovnjakinja, ki podjetjem pomaga pri soočanju z izzivi izgorevanja na delovnem mestu. Za podjetja moderira procese sprememb pri oblikovanju wellbeinga na delovnem mestu. Še posebej se je specializirala za mindset naravnanost, ko po izgorelosti telesno že okrevamo in se počasi pripravljamo na povratek v življenje, delovno okolje.

IZZIV

Preusmeriti fokus iz uspešnega branda Bye Bye Burnout na njen osebni brand, ki poleg izgorelosti ponuja veliko več - združuje tako coaching kot HR development. In narediti prepoznovno podobo, ki jo bo ločila od vseg ostalih ponudnikov na trgu.

REŠITEV

Izdelan logotip Darjo poveže z njenim načinom delovanja, ki je zelo oseben in personaliziran. Uporabljeni likovni elementi vzbujajo topel, vedno varen prostor, ki daje svobodo. Izbrane barve sovpadajo z njenim modnim arhetipom in njeno osebno barvno lestvico in so tudi hkrati simbol njenega lifestyla in sanjskega načina življenja njene idealne stranke. Morje ni bil samo inspiracija, temveč nosi tudi simbolne pomene.  Narejene so bile inačice znaka  v kombinaciji z različnimi podpisi za različno uporabo in priložnosti.

ZANIMIVOST

Darja pogosto nastopa v javnosti kot predavateljica in govorka, zato smo najprej diagnosticirali njen modni arhetip, definirali njen prepoznaven styling in določi barvno lestvico, ki najbolj odgovarja njenemu tipu polti, las in oči. Šele nato smo iz te lestvice izbrali barve, ki predstavljajo njen prenovljeni osebni brand. Za pridobitev brand fotografij smo uporabili AI.