Projekt je obsegal: uredniška pomoč pri členjenju besedila + idejna oblikovalska zasnova + izvedbena postavitev + obdelava ilustracij in fotografij
Sr(e)čna knjiga
“Moja žepna srečna knjiga” avtorja Žiga Vavpotiča, uspešnega poslovneža, inspirira vsakega, ki je zavezan k osebnostni rasti. Knjiga je namreč mešanica motivacijskih misli, dnevnika, spominske knjige, predvsem pa klic k akciji, da uresničiš svoje sanje. Žepni format ti ne dovoli izgovorov, da knjigo pustiš doma in nanjo pozabiš. Smisel je, da je pri tebi ves čas in te vzpodbuja takrat, ko ti je najtežje in nagrajuje, ko dosegaš postavljene cilje.
IZZIV
Kako oblikovati knjigo za zrele mlade ljudi, ki inspirira tudi takrat, ko je še čisto nova, nepopisana in prazna. Kako upravičiti ceno knjige, katere vrednost je veliko kot več kot pa 75% nezapolnjenih strani.
REŠITEV
Uporaba skrbno izbrane konceptualne fotografije navdihuje ter hkrati skupaj z izbrano rdečo barvo kliče k akciji. Tematski vzorci in ornamenti obogatijo še nepopisane strani. Dvobarvni tisk pa naredi knjigo barvito in hkrati obdrži stroške tiska pod nadzorom.
ZANIMIVOST
Kmalu po uspešni izdaji Srečne knjige, je avtor napisal še nadaljevanje: Srčna knjiga mojega življenja. Namen knjige, ki je namenjena starejšim, je zapisati samorefleksijo in modrosti ter jih zapustiti kot del dediščine mlajšim. Čeprav koncept oblikovanja ostaja enak, pa je prilagojen starejšim: večji format, pisava in prostor za pisanje.