Projekt je obsegal: strategija znamčenja + oblikovanje logotipa in celostne podobe + spletnega mesta + zasnova katalogov in brošur + sistem označevanja darilne embalaže + zbornik ob 50-letnici delovanja
Najbolj prisrčna darila v mestu
Varstveno delavni center Tončke Hočevar je javni socialno varstveni zavod, katerega dejavnost je varstvo in zaposlitev odraslih oseb z Downovim sindromom, oziroma z motnjami v duševnem razvoju. Center si močno prizadeva za enakopravno vključitev varovancev v družbeno okolje. To jim, med drugim, odlično uspeva s prodajnim darilnim programom, ki obsega umetniška dela in ročne izdelke varovancev.
IZZIV
Preoblikovati oziroma oblikovati en sam logotip, ki bo igral dvojno vlogo. Da bo ustrezen in primeren tako za uradno in poslovno komunikacijo, kot tudi za znamčenje njihovih darilnih izdelkov in uspešno komunikacijo s širšo javnostjo.
REŠITEV
Izdelan logotip/znak ponazarja bistvo VDC Tončke = njihove varovance. Uporabljeni likovni elementi vzbujajo vse tisto, kar občutimo, ko pridemo v stik z varovanci: preprostost, toplino, okornost in otroško naivnost. Čitljiv, jasen in enostaven napis v obliki znaka je primeren za poslovno komunikacijo. Ročno napisane črke pa potrjujejo in sporočajo, da gre za unikatne ročne izdelke. Da so izdelki narejeni z ljubeznijo, pritrjuje tudi skorajda neopazno oblikovana strešica v obliki srčka. Znak/logotip je oblikovan tako, da je možno več inačic za različne namene uporabe.
ZANIMIVOST
Izbrali smo izjemno priljubljeno umetniško sliko gospe na kolesu, avtorja – varovanca Pavla Franza, in iz nje naredili prepoznavno maskoto “Tončko” za namene komuniciranja s širšo javnostjo. Sekundarna tipografija pa se izjemno dopolnjuje s samim logotipom/znakom in se uporablja pri izpeljankah ostalih dejavnostih “Tončke”.