Projekt je obsegal: strategija znamčenja + oblikovanje vizualne identitete, tiskovin, embalaže, spletnega mesta + umetniško vodenje
Kultura uživanja vina in trgovina
Hedonia je vse več kot pa samo prestižna vinska trgovina. Topel in intimen prostor poleg nakupovanja omogoča druženje z isto mislečimi. Od zaključenih družb do organziranih tematskih večerov. Od pokušin sladic v družbi penin, pa do večerij z zavezanimi očmi za prebujanje čutil. Vse z vrhunskimi slovenskimi in tujimi vini najboljših znamk. Seveda, z zaključkom ob dobrem konjaku, cigari in ob pravi glasbeni kulisi.
IZZIV
Znamčenje narediti prestižno, z izbranim okusom, vendar z veliko topline in intimnosti.
REŠITEV
Oblikovanje minimalističnega logotipa s sekundarno uporabo elementov v toplih tonih.
ZANIMIVOST
Samo leto kasneje po uspešnem štartu, je Hedonia Sloveniji ponudila lastno blagovno znamko prestižnih vin.