Projekt: Vina Hedonia

mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
mixer.si vina hedonia
Nazaj na glavno stran portfolia

Projekt je obsegal: Obseg dela: strategija znamčenja + idejna rešitev embalaže, oblikovanje embalaže

Hedonistična vina

Poleg ponudbe domačih in tujih vrhunskih vin je Hedonia želela ponuditi tudi vina z lastno polnitvijo, ki po kvaliteti spadajo v višji srednji razred. Vedno drugačne polnitve z odlično mešanico najboljših vinarjev je prava hedonistična avantura in raziskovanje bogatih okusov. Vendar so se želeli približati mlajši generaciji – tako cenovno kot po izgledu.

IZZIV

Zasnovati prepoznavno serijo embalaž/nalepk s prestižnim in sodobnim izgledom, vendar z minimalnimi stroški.

REŠITEV

Minimalistično oblikovanje odlično sovpada s sodobno zasnovo vina. Za razliko od ostalih vin na tržišču, ki so poimenovani različno glede na sestavo vina, ostaja vino Hedonia vedno v isti podobi in z enakim imenom. Različno sestavo vina se razloči le preko kodnega sistema, ki je jasno označen na vratu vsake steklenice. Med seboj se grafično ločita le belo in rdeče vino. Različne sorte vina pa samo preko kodnega oziroma šifriranega sistema, ki ga lahko v vsakem trenutku razvozlate preko QR kode, ki je kot zastavica ovita okoli vratu steklenice. QR kodo je mlajša generacija že dodobra sprejela, minimalistično grafično oblikovanje pa zadovolji tudi tiste s prestižnejšimi zahtevami. 

Namesto običajnih potiskanih darilnih vrečk za vino ali kartonastih škatel, smo predvideli ovijanje v darilni papir. Namesto da bi ga klasično potiskali, kot se običajno potiska ovojni papir, smo ga opremili s klasično štampiljko, z izrekom Williama Sokolina. Tako z ožigosanim papirjem kot tudi z nezahtevnim digitalnim tiskom nalepk smo naročniku prihranili kar precej stroškov, obdarovanec pa v dar prejeme trendovsko zavito darilo.

ZANIMIVOST

Poleg belega in rdečega vina, je na tržišče prišla tudi linija višjega razreda posebnih vin in penin, katera podoba bo grafično usklajena in odgovarjala zgodbi, ki jo nosi ime vina. Oblikovanje rdeče penine Debussy odgovarja minimalistično zastavljenemu slogu, a hkrati poudarja ekskluzivnost in kvaliteto vsebine. Fotografije vin in penin pa so predstavljene na način, ki se ga lahko uporablja tudi kot oglas za najbolj prestižno blagovno znamko.